✓ Veilig betalen ✓Gratis verzending vanaf een besteding van €50,- binnen Nederland

Veel gestelde vragen

Op deze pagina vind je antwoord op de meest gestelde vragen. Staat jouw vraag er niet tussen? Neem dan contact op met de klantenservice via info@bychrista.nl .

 

Bestellen & verzenden

Welke betaalmethodes kan ik gebruiken op de website?

Wanneer je online een bestelling plaatst, heb je daarbij de keuze uit de volgende betaalmethodes: IDeal, Bancontact, Paypall, Visa, Mastercard, Maestro, UnionPay, Apple pay, Google pay en een By Christa online cadeaubon.

 

Ik wil graag weten of mijn betaling is gelukt. Hoe weet ik dit zeker?

Als je een bestelling plaatst ontvang je van ons een bevestingsmail. Geen mail ontvangen? Check eerst je spam folder. Weet je zeker dat je het juiste mail adres hebt ingevuld? Check jouw rekening om te zien of het bedrag daadwerkelijk is afgeschreven. Wil je het echt zeker weten? Neem dan contact op met onze klantenservice via info@bychrista.nl

 

Hoelang duurt het voor ik mijn bestelling heb ontvangen?

Bestellingen worden binnen 1 tot 3 werkdagen ingepakt en verstuurd. Alle bestellingen die in het weekend of op nationale feestdagen geplaatst zijn, worden binnen 1 tot 3 werkdagen na het weekend/feestdag(en) ingepakt en verstuurd. Als je bestelling is verstuurd krijg je hier een verzendbevestiging van via de mail.

 

Hoe kan ik mijn bestelling volgen?

Wanneer je bestelling is verzonden krijg je een e-mail. In deze mail staat een track en trace code. Met deze code kan je je pakketje volgen.

 

Ik wil wat toevoegen aan mijn bestelling nadat ik mijn bestelling al geplaatst heb. Kan dit? 

Wanneer je nog iets aan je bestelling wilt toevoegen kan je het beste zo snel mogelijk een mail sturen naar info@bychrista.nl of een bericht naar ons Instagram account @bychrista.nl . Wanneer je bestelling nog niet is ingepakt en klaarligt om met de post mee te gaan is het zeker mogelijk om nog wat aan je bestelling toe te voegen zonder extra verzendkosten te betalen.

 

Ik heb mijn bestelling niet ontvangen, wat moet ik doen?

Geeft de track en trace code aan dat je pakketje is bezorgd maar is dat niet het geval? Geen paniek! Voor de bezorger van PostNL is het soms handig om alle pakjes die door de brievenbus passen in één keer te scannen. Waarschijnlijk wordt de pakket wat later op de dag of een paar dagen later alsnog bezorgd.

Heb je een week na dat de track en trace code de status 'bezorgd' aangeeft nog steeds geen pakje ontvangen? Neem dan contact met ons op via info@bychrista.nl

 

Kortingen en acties

Hoe kan ik een kortingscode toevoegen?

Wat fantastisch dat je een kortingscode hebt om bij ons te winkelen! In het bestelscherm kan je de kortingscode invoeren bij ‘kortingscode of cadeaubon’ en zodra je op ‘toepassen' klikt zal de korting worden verrekend over alle items op onze webshop (mits er items zijn uitgesloten van de actie/kortingscode).

 

Ik krijg een foutmelding bij het invoeren van mijn kortingscode, hoe kan dit?

Wij kijken graag met mee je naar de reden hiervan! Wij raden je eerst aan om naar de volgende punten te kijken:

  • Plaats de bestelling via een privé of incognito venster 
  • Plaats de bestelling via een andere browser of wis de huidige browser geschiedenis 
  • Probeer het via een ander apparaat 
  • Log in op je account of plaats de bestelling juist als gast 

Mocht het met bovenstaande niet lukken, dan kan het ook te maken hebben met het feit dat je items in je winkelmand hebt zitten die uitgesloten zijn van korting en waarbij het dus niet mogelijk is om hier korting over te krijgen. Ook kan het zijn dat je de kortingscode al hebt gebruikt en dat deze code maar 1x per persoon te gebruiken is.

Is het met bovenstaande tips en informatie niet gelukt de kortingscode te verzilveren? Neem dan contact op met onze klantenservice (info@bychrista.nl) en stuur daarbij de kortingscode mee, dan kijken we graag met je mee.  

 

Ik net een bestelling geplaatst maar ben de kortingscode vergeten.

Acties en kortingscodes kunnen niet achteraf nog verwerkt worden. Wil je toch nog genieten van deze korting? De code kan je wel nog gebruiken bij een nieuwe bestelling (zolang deze actie geldt) of je deelt de code met je familie en vrienden zodat zij deze code kunnen gebruiken.

 

Voorwaarden tijdens een actie

  • Tijdens een sale of andere acties kan de verwerking en levering van je bestelling wat langer duren dan je van ons gewend bent.
  • Korting kan niet achteraf verrekend worden.
  • Wanneer je een item hebt besteld en deze later in de sale komt, kunnen wij de korting helaas niet meer met terugwerkende kracht verrekenen.
  • Sale items mogen binnen 14 dagen na ontvangst van de bestelling worden geretourneerd.
  • Tijdens een acties kunnen de prijzen dagelijks wisselen, afhankelijk van het aanbod. Hiervoor geldt ook: gewijzigde kortingen kunnen niet achteraf verrekend worden.

 

Kralen en bedels

Wat is DQ materiaal en verkleurd het?

Deze vaak krijgen we regelmatig. Wat is DQ materiaal? DQ staat voor Designer Quality. Het metaal van deze bedels is voornamelijk van hoogstaande Europese kwaliteit gemaakt en hebben een plating van echt goud of echt zilver.

Door deze plating gaan de items lang mee. Echter is dit materiaal niet hetzelfde als Stainless steel items en is er dus wel een kleine kans dat het item uiteindelijk een beetje zou kunnen verkleuren.

Om de verkleuring tegen te gaan en zo veel mogelijk te voorkomen raden we aan om niet met de items te douchen of zwemmen. Ook het gebruik van parfum en de zuurgraad van de huid kan invloed hebben op de plating van deze items.

 

Wat is RVS/Stainless steel en verkleurd het?

RVS en Stainless steel betekend roestvrij staal. Alle items binnen de stainless steel collectie zijn allergie proof en zijn daarnaast van hoogwaardige kwaliteit. Hierdoor verkleuren de bedels, tussenstukken en kralen niet en gaan ze extra lang mee! 

 

Wat is het verschil tussen gewone rocailles en Miyuki rocailles?

Wat als eerste opvalt bij de Miyuki kralen si dat ze duurder zijn dan de gewone rocailles kralen. Dit komt omdat Miyuki-kralen van betere kwaliteit zijn. Miyuki is een bekend merk dat staat voor de beste kwaliteit onder de rocailles-kralen. Wat deze kralen speciaal maakt, is dat de kleur helemaal door de kraal heen zit, terwijl rocailles-kralen alleen een dun laagje verf hebben. Daarnaast hebben Miyuki-kralen allemaal dezelfde vorm en grootte, en ze voelen glad aan. Rocailles-kralen daarentegen verschillen in vorm en voelen wat ruwer aan.

Sluit

Wij hebben VERLOF! Maar de Webshop blijft open!

De winkel is vanaf 25 oktober weer geopend. Webshop bestellingen worden gewoon verstuurd! Door het verlof kan het 1-4 werkdagen duren🫶 Excuses voor het ongemak!

WIJ HEBBEN VERLOF | Webshop blijft open!

Vanwege verlof is de winkel gesloten. We staan vanaf 25 oktober weer voor je klaar!

Webshop bestellingen worden gewoon verstuurd. Hierdoor word je bestelling binnen 1-4 werkdagen verstuurd! Houd hier rekening mee!!


Zoek

Plaats in winkelwagen